روش های سئو کردن سایت

سئو کلاه سفید (white hat SEO)

سئو کلاه سفید به کلیه اقداماتی گفته می‌شود که بدون هرگونه تخلف و طبق قوانین و اصول گوگل انجام می‌پذیرد.

سئو کلاه سیاه (black hat SEO)

به تکنیک‌هایی که برخلاف قوانین و اصول موتورهای جستجو به خصوص گوگل، که درجهت افزایش رتبه و جایگاه انجام می‌پذیرد، سئو کلاه سیاه می‌گویند. سئوسایت راچگونه انجام دهیم؟ این تکنیک‌ها شاید در ابتدا سبب بهبود رتبه و جایگاه صفحات و یا سایت گردد ولی به محض متوجه شدن موتورهای جستجو، به شدت جریمه و پنالتی می‌شود.

سئو کلاه خاکستری (gray hat SEO)

به تکنیک‌های کلاه سیاه که هنوز موتورهای جستجو متوجه آن نشدند، سئو کلاه خاکستری می‌گویند.

تکنیک های بهینه سازی سئو سایت

✅ محتوای ویدیویی اضافه کنید

✅ سرعت صفحه را بهینه نمایید

✅ از پادکست در محتوای صفحه بهره ببرید

✅ از ریسپانسیو بودن صفحات مطمئن شوید

✅ محتواهای قدیمی را آپدیت و بروز نگه دارید

✅ از تصاویر باکیفیت برای صفحات استفاده نمایید

✅ از مقالات طولانی، جامع و یونیک استفاده کنید

✅ از چگالی کلمات کلیدی مناسبی استفاده کنید

✅ از لینک‌سازی مناسب بین صفحات استفاده کنید

✅ برای کاربران تولیدمحتوا انجام دهید و سپس برای موتورهای جستجو

تاثیر سوشال سیگنال بر روی سئو سایت

شاید برای شما هم جالب باشد، سوشال سیگنال یا سیگنال شبکه اجتماعی یکی از نوین‌ترین شیوه‌های جلب ترافیک سایت است. شبکه‌های اجتماعی به طور مستقیم روی سئو سایت تاثیر نمی‌گذارد، اما سبب می‌گردد تا کسب و کار شما در معرض دید قرار بگیرید و به نوعی به برندینگ شما کمک شایانی خواهد کرد.

برخی از افراد صاحب کسب و کار از شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات برند خود، رضایت مشتریان و پاسخ به برخی از سوالات رایج کاربران استفاده می‌کنند. این فعالیت‌ها می‌تواند به اعتمادسازی و درنهایت انتقال کاربر به سایت منجر شود. البته گاهی روند انتقال کاربر از شبکه اجتماعی با سرعت انجام می‌گیرد و گاهی ممکن است چند سال زمان ببرد.

لندینگ پیج(Landing Page)چیست؟

صفحه لندینگ یا لندینگ پیج، به صفحه‌ای گفته می‌شود که کاربر می‌بایست بعد از ورود تعامل خاصی مثل خرید، پرکردن فرم، واردکردن ایمیل یا شماره تلفن انجام دهد. به عبارت دیگر کاربر می‌بایست اثری از خود برجای بگذارد.

این کاربران از هر طریقی ممکن است وارد این صفحه شده‌باشند. اما نکته مهم هدفدار بودن این کاربران است که به هیچ عنوان نباید به سادگی از کنار این اطلاعات عبور کنیم. افرادی که اقدام به پرکردن یک فرم می‌کنند، آشناییت خوبی نسبت به سایت پیدا کرده است و شما با اعتمادسازی می‌تواند این کاربر را به خریدار تبدیل نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد