اموزش سئوسایت فروشگاهی تفاوت سئو سایت فروشگاهی با سایر وب سایت ها این است که در سایت فروشگاهی هدف شما جلب رضایت وب سایت با تعداد زیادی محصول است که بسیاری از آنها دارای ویژگی های مشابه هستند. وجود محصولات مشابه با رتبه های بالا در دسته بندی های مختلف، گوگل را شبیه به دو محصول می کند و بسیاری از این محصولات و صفحات در فرآیند نمایه سازی سایت گوگل با چالش هایی روبرو هستند.
از سوی دیگر، تعداد بالای صفحات در وب سایت های فروشگاهی توجه به مسائل فنی سئو را جلب می کند. کاربران وب سایت های فروشگاهی برای خرید مجبور به بررسی و مشاهده بسیاری از محصولات و بازدید از صفحات زیادی هستند، بنابراین افزایش سرعت سایت در این سایت ها بسیار مهم است.
بهبود سرعت وب سایت یکی از جنبه های سئو فنی است. یکی دیگر از اهداف سئو فنی برای وب سایت های فروشگاهی، مدیریت و بهینه سازی بودجه خزیدن به دلیل تعداد زیاد محصولات است. بنابراین سئو سایت فروشگاهی با سئو سایر سایت ها بسیار متفاوت تر و سخت تر میباشد و نیازمند زمان بیشتری است .
بر اساس بررسی تاثیر سئو و بازاریابی محتوا در سال ۲۰۲۳ ، ۸۲ درصد از بازاریابان معتقدند سئو به طور مثبت بر عملکرد و اهداف بازاریابی آنها تأثیر می گذارد و پیشبینی میشود که در سالهای آینده به دلیل تأثیر بلندمدت سئو و مقرونبهصرفه بودن آن در مقایسه با تبلیغات جستجوی پولی، که نتایج فوری ارائه میکند سئو بهترین گزینه برای سایت ها و کسب کارها میباشد.
را به روش صحیح انجام دهید (دو نوع کلمه کلیدی در بهینه سازی وب سایت وجود دارد) و مهمتر از همه، دسته اول کلیدواژه ای است که قصد تبلیغ آن را دارید. و نوع دوم کلمه کلیدی اطلاعاتی که موضوعات اطلاعاتی میباشد. هدف از این کلمات کلیدی پاسخ به سوال کاربر یا درک دقیق موضوع است.
هدف کلمه کلیدی را مشخص کنید. یک چالش مهم انتخاب کلمات کلیدی است، اما شما باید کلمات کلیدی مناسب را به روش درست انجام دهید، به عنوان مثال با استفاده از داده های موجود و تقسیم بندی.
استفاده از دادههای SERP : کلمات کلیدی Google Ads در نتایج جستجو و کلمات کلیدی منتخب رقبا و غیره. بررسی.
بررسی تبلیغات گوگل برای اهداف بازاریابی کمک بزرگی به شما خواهد کرد: قیمت های پیشنهادی بالا برای کلمات کلیدی نشان دهنده رقابتی بودن کلمات کلیدی است.
کلمه کلیدی بلند یک عبارت جستجوی طولانی تر و خاص تر است که معمولاً حداقل دارای سه کلمه است. مطمئنا، آنها ممکن است حجم زیادی از ترافیک را وارد نکنند، اما برای فروشگاه ها مهم هستند. این عبارات خاص به نرخ تبدیل بالاتری منجر شوند و با وجود ترافیک کمتر، تعداد بیشتر فروش را به ارمغان میآورند.
اگر بودجه ای برای تحقیق کلمات کلیدی با ابزارهای پولی ندارید جای نگرانی نیست! می توانید ازسرچ کنسول گوگل برای تحقیق در مورد ریز کلمات مناسب سایت استفاده کنید.
ابزارهایی مانند ahrefs، semrush، moz، Ubersuggest و kwfinder به شما کمک زیادی خواهند کرد.
پس از انتخاب بهترین کلمات کلیدی، استراتژی سئو باید انجام شود