عوامل موثر در نرخ تبدیل یا Conversion Rate

در این قسمت به بررسی عواملی می‌پردازیم که در بهینه‌سازی نرخ تبدیل وب‌سایت شما نقش مهمی دارند:

  • فراخوان عمل یا Call To Action: از خودتان بپرسید آیا فراخوان عمل در وب‌سایت‌تان واضح است و به راحتی در دسترس بازدیدکنندگان قرار دارد؟ فراخوان عمل چیز عجیب و غریبی نیست. تدریس خصوصی سئو همان دکمه‌ای است که در اکثر کمپین‌ها، تبلیغات و صفحات اینترنتی می‌بیند. دکمه‌هایی که قابل کلیک کردن هستند و داخل آنها متنی ترغیب‌کننده برای کلیک کردن نوشته شده است، مثل: "همین حالا کلیک کنید"، "همین حالا بخرید"، "همین حالا به من آموزش بده"، "رایگان عضو شوید"، "همین حالا رزرو کنید" و ... .
  • ظاهر گرافیکی (UI): آیا محتوای بصری و گرافیکی وب‌سایت شما مرتبط، منحصربفرد و جذاب است و در جای درستی قرار گرفته‌ است؟ یا اینکه تعداد محتوای بصری‌تان بیش از حد است و بیشتر مزاحم است تا جذاب؟
  • تجربه کاربری: (UX) وب‌سایت‌تان را در نظر بگیرید. آیا بازدیدکنندگان به راحتی می‌توانند در وب‌سایت شما به دنبال چیزی که می‌خواهند بگردند؟ اگر فروش اینترنتی دارید، آیا طی کردن مسیر خرید برایشان راحت است؟ برای تبدیل‌هایی که اندازه می‌گیرید، هر بازدیدکننده باید چند بار کلیک کند یا چند صفحه را پشت سر بگذارد؟ آیا وب‌سایت شما برای استفاده در موبایل مناسب است؟ وب‌سایت‌تان را طوری طراحی کنید که حرکت، جستجو، ثبت نام، اطلاعات تماس و پرداخت به راحتی در دسترس بازدیدکنندگان قرار بگیرد.
  • اعتمادسازی: آیا بازدکنندگان در وب‌سایت شما احساس امنیت می‌کنند؟ می‌توانند به وب سایتتان به عنوان یک سایت معتبر اعتماد کرده و حتی به شما پول بدهند؟
  • محتوا: بخش مهمی از بهینه‌سازی نرخ تبدیل، مربوط به محتوای وب‌سایت شماست. از متن صفحات محصول و مقالات گرفته تا ویدیوهای آموزشی، تصاویر و...
  • تایید اجتماعی: به نظر شما زمانی که کاربر می‌خواهد اقدام به خرید در سایتتان کند یا اصلا ایمیلش را در اختیارتان بگذارد؛ توانایی اعتماد کردن به شما را دارد؟ یعنی اصول اعتمادسازی را به خوبی اجرا کرده‌اید؟

https://khanomsin.ir/  


عوامل موثر بر نرخ تبدیل سایت را بررسی کنیم:

  1. ارزش پیشنهادی:در ذهن مشتری، کار کردن با شما چه مزایایی دارد؟ این سودها و هزینه‌ها، ارزش پیشنهادی شما را تشکیل می‌دهند.
  2. مرتبط بودن: محتوای وب‌سایت شما تا چه اندازه به چیزی که مخاطب انتظار دارد، نزدیک است؟ ارزش پیشنهادی شما تا چه میزان با نیازهای مخاطبان هماهنگ است؟
  3. وضوح: ارزش پیشنهادی، پیام اصلی و فراخوان عمل شما تا چه میزان به وضوح بیان شده است؟
  4. اعتماد: آیا عواملی در وب‌سایت شما وجود دارند (یا وجود ندارند) که باعث می‌شود اعتماد مخاطب از بین برود؟
  5. توجه: اولین چیزی که در صفحات شما دیده می‌شود، چیست؟ خودتان می‌دانید که یک عکس چند پیکسلی با متن کوچک پایینش نمی‌تواند نظر و توجه مخاطب را به خودش جلب کند.
  6. ضرورت: چرا مخاطبان شما باید در این لحظه اقدام خاصی کنند؟ چه پیشنهادات، انگیزه‌ها، کلمات و روش‌هایی باعث می‌شود آن‌ها هرچه زودتر، دست به اقدام مورد نظر شما بزنند؟ مثلا یک کد تخفیف، یک پیشنهاد زمان‌دار و...

سئو خارجی شامل چه مواردی می شود؟

1. لینک سازی

لینک بیلدینگ یا لینک سازی یکی از اصلی‌ترین فاکتورها در هر استراتژی برای بهبود سئو خارجی است. ساجده گودرزی هرچند، شما باید دقیقا بدانید که چگونه از آن باید به عنوان یک تاکتیک سئو آف پیچ باید استفاده کرد. یکی از اهداف اصلی از لینک سازی، افزایش اعتبار کسب‌وکار است است. زمانی که شما لینکی از یک سایت با اعتبار بالا دریافت می‌کنید، به اعتبار سایت شما نیز افزوده می‌شود. با این تفاسیر، هدف اصلی شما باید دریافت لینک های باکیفیت از سایت‌های معتبر دیگر باشد. توجه داشته باشید که در این زمینه، کیفیت همیشه مهم‌تر از کمیت است. 

2. برندسازی

برندها و فعالیت‌هایی که آن‌ها دارند همیشه مورد توجه گوگل بوده است. برندسازی نه‌تنها بخشی از استراتژی بازاریابی و SEO، بلکه باید بخشی از رویکرد شما برای سئو خارجی باشد. برای موفقیت در این زمینه باز هم باید روی اعتبار دامنه و پیدا کردن راه‌های مختلف برای بالا بردن آن کار کرد. اما برندسازی چه ارتباطی با استراتژی سئو دارد و چه عواملی به موفقیت شما کمک خواهند کرد؟ 

جستجوی برند

یکی از مهم‌ترین شاخص‌ها، افزایش جستجوی برند شما توسط کاربران است؛ این می‌تواند شامل جستجوی اسم برند، محصولات یا حتی دامنه شما باشد. برای اینکه متوجه شوید برند شما چقدر توسط کاربران در طول زمان جستجو شده است، می‌توانید از ابزارهای مختلفی مثل SEMRUSH و گوگل ترندز استفاده کنید. 

صفحه نتایج موتور جستجوی برند (Brand SERP)

این در واقع همان صفحه‌ای است که وقتی کسی نام برند شما را جستجو می‌کند، نمایش داده خواهد شد. چیزی که در این صفحه نمایش داده می‌شود، همان دیدگاهی است که گوگل از برند شما دارد. به همین جهت، همواره روی ارزیابی و بهینه‌سازی این بخش باید تمرکز داشته باشید. 

3. بازاریابی محتوا

برخی تصور می‌کنند که بازاریابی محتوایی یا کانتنت مارکتینگ صرفا به سئو آن پیچ و وب‌سایت شما مربوط می‌شود. اما اگر بخواهیم یک نگاه کلی‌تر داشته باشیم، می‌توان گفت انتشار یک محتوای خوب بر روی سایت، تنها بخشی از این رویکرد بوده و تمام محتوایی که شما در هر جایی از وب منتشر می‌کنید نیز شامل بازاریابی محتوا می‌شود. این یعنی اگر شما یک پست مهمان در سایتی دیگر بنویسید یا به کمک یک اینفوگرافی، یک بک لینک از سایتی معتبر بگیرید، در واقع بازاریابی محتوا انجام داده‌اید. 

بازاریابی محتوا، فرصتی عالی برای ایجاد یک محتوای جذاب و تعامل‌برانگیز برای بهبود سئو خارجی است که باعث می‌شود سایر سایت‌ها یا افراد آن را به اشتراک بگذارند یا به صفحه آن محتوا لینک بدهند. موارد زیر برخی از مرسوم‌ترین تاکتیک‌های بازاریابی محتوا هستند:

  • پست‌های وبلاگ
  • اینفوگرافی‌ها
  • نظرسنجی‌ها یا تحقیقات
  • کتاب‌های الکترونیکی

4. محتوای پی آر (PR)

محتوای پی آر یا اصطلاحا «روابط عمومی» که معمولا به اخبار یا رویدادهای مرتبط با برندها مربوط می‌شود، تکنیکی عالی برای لینک سازی و افزایش اعتبار دامنه در مقیاس بسیار بالاست. اگر بتوانید استراتژی PR خود را به بهترین شکل ممکن تدوین کنید، ممکن است از سایر منابع یا سایت‌های مرتبط نیز بک لینک بگیرید. محتوای PR علاوه بر کمک به لینک سازی و بهود سئو خارجی می‌تواند فواید دیگری هم داشته باشد:

  • آگاهی از برند و اعتبار صفحه نتایج موتور جستجو برند را افزایش می‌دهد.
  • کسب‌وکارتان را در مقابل مخاطب هدف شما قرار داده و باعث می‌شود که آنها در مورد شما صحبت کنند. 
  • سبب افزایش ترافیک می‌شود.
  • سبب شناخته شده شما به عنوان پیشرو در کسب‌وکار و نهایتا باعث افزایش اعتبار شما می‌شود.

5. سئو محلی

اگرچه سئو محلی یک مبحث کاملا مجزاست اما از برخی از المان‌های آن به عنوان بخشی از تاکتیک‌های مرتبط با سئو خارجی می‌توان استفاده کرد. 

گوگل مای بیزسنس

تحقیقات نشان می‌دهند که 46 درصد از جستجوهای گوگل مربوط به پیدا کردن اطلاعات کسب‌وکارهای محلی است. این یعنی اگر شما وب‌سایت خود را برای نمایش در میان کسب‌وکارهای محلی بهینه نکنید، تعداد زیادی از مشتریان بالقوه را از دست خواهید داد. به علاوه، خود این کار نیز بخشی از سئو خارجی است. 

نقل و قول (Citation)

یک نقل و قول به اشاره به کسب‌وکار، آدرس، شماره تلفن یا حتی برند شما در فضای آنلاین اشاره دارد و لازم است اطلاعاتی که در فضای مجازی از خود قرار می‌دهید، کاملا درست باشند. 

6. سوشال سیگنال

حضور در شبکه های اجتماعی مستقیما نمی‌تواند روی رنکینگ شما تاثیر بگذارند اما سکویی برای دیده شدن بهتر شما و کسب‌وکارتان هستند. بسیاری از کاربرانی که می‌خواهند با یک برند ارتباط داشته باشند، قبل از هر چیز برای کسب اطلاعات بیشتر سراغ شبکه های اجتماعی می‌روند. با این تفاسیر، بسیار مهم است که حضوری پررنگ در این شبکه‌ها داشته و به آن‌ها به چشم کانالی برای معرفی و تبلیغ برند خود نگاه کنید. لایک، کامنت، اشتراک‌گذاری محتوای شما و هرگونه تعامل دیگری که کاربران با محتوای شما در شبکه های اجتماعی داشته باشند، سبب به دست آوردن سوشال سیگنال می‌شود.

7. انجمن های اینترنتی

اگرچه طی سال‌های اخیر از انجمن‌های اینترنتی و فروم‌ها به شکل بدی برای لینک سازی استفاده شده، ولی ما همچنان حضور در این فضا را به عنوان یک تاکتیک سئو خارجی معرفی می‌کنیم. البته رویکردی که ما برای شما داریم، کاملا متفاوت است؛ به جای اینکه به انجمن‌های اینترنتی صرفا به فرصتی برای لینک سازی نگاه کنید، سعی کنید با مخاطبان و مشتریان بالقوه‌ای که در فروم‌های مرتبط فعالیت دارند، در مورد محصول یا خدمات‌تان صحبت کرده و خود را در کارتان به عنوان یک متخصص معرفی کنید. با این شیوه، فروم‌ها می‌توانند در کنار ایجاد حس اعتماد، به لینک سازی و آگاهی از برند نیز کمک زیادی کنند. 

8. اینفلوئنسر مارکتینگ

همکاری با اینفلوئنسرها در شبکه‌های اجتماعی مختلفی مانند یوتیوب، اینستاگرام و تیک تاک، یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش آگاهی از برند و معرفی شما به مخاطبان است. اگر با استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ به دنبال گرفتن بک لینک هستید، مطمئن شوید تمامی آنها نو فالو هستند؛ لینک‌هایی با محتوای اسپانسر، بر خلاف دستورالعمل‌های گوگل است. بهتر است این اصل را باز هم یادآوری کنیم: سئو خارجی صرفا به معنی لینک سازی و گرفتن بک لینک نیست؛ در عوض، از فرصت‌های موجود می‌توان برای ارتباط بهتر با مخاطبان و مشتریان احتمالی استفاده کرد.

9. رویدادهای آنلاین و وبینارها

برگزاری رویدادها و وبینارها یکی از بهترین تاکتیک های سئو خارجی است و انجام آن می‌تواند کمک زیادی به برندسازی شما کمک کند. اگرچه برای برگزاری یک وبینار خوب باید زحمت زیادی کشید، ولی اگر همه‌چیز به‌درستی انجام شود، هیچ روشی به اندازه وبینار و رویدادهای آنلاین نمی‌تواند به برندسازی و تبلیغ شما کمک کند. در صورتی که وبینار شما موفق باشد، مردم و رسانه‌ها در مورد شما صحبت خواهند کرد و همین موضوع، فرصتی بسیار خوب برای گرفتن بک لینک را نیز فراهم می‌کند.

https://khanomsin.ir/private-seo-training/

10. پست مهمان

ارسال پست مهمان یکی از تکنیک های مرسوم و البته بسیار خوب برای لینک سازی است که می‌تواند ترافیکی هدفمند را روانه وب‌سایت شما کند. برای این کار کافی‌ست در وب‌سایت فرد دیگر، مطلبی باارزش برای مخاطبان آن سایت بنویسید و در ازای آن، لینک دریافت کنید. هدف اصلی شما از ارسال پست های مهمان باید ارتباط با مخاطبان جدید و دریافت ترافیک از وب‌سایتی مرتبط و در نهایت برندسازی باشد؛ اگر این کار به‌درستی انجام شود، می‌توانید علاوه بر لینک، مشتریان تازه نیز پیدا کنید. 

11. پادکست 

این روزها پادکست‌ها خیلی محبوب شده‌اند و اگر از آن‌ها به عنوان یک تاکتیک کاربردی برای بهود سئو خارجی خود استفاده نکنید، فرصتی بزرگ را برای برندسازی از دست داده‌اید. خوشبختانه یا متاسفانه، بسیاری از کسب‌وکارها هنوز سمت درست کردن پادکست نیامده‌اند و این یعنی فرصتی عالی برای لینک سازی و بهبود سئو خارجی پیش روی بسیاری از افراد است.

12. نقدهای آنلاین (Reviews)

آیا می‌دانستید که 93 درصد از مردم می‌گویند نظرهای کاربران اینترنتی روی تصمیم آنها برای خرید اثرگذار است؟ استفاده از نقدهای آنلاین یکی از بهترین و موثرترین تاکتیک‌های سئو خارجی است که متاسفانه بسیاری از افراد، آن‌ها را دست کم می‌گیرند. بر خلاف تصور بسیاری از افراد، گوگل از ریویوهای آنلاین و نظرهای کاربران برای اعتبار دادن به برندها استفاده می‌کند؛ اتفاقی که در نهایت به افزایش اعتبار دامنه منتهی می‌شود.

کسب‌وکاری که در شبکه‌های اجتماعی، پلتفرم‌های شخص ثالث و وب‌سایت‌های مختلف بتواند بازخوردهای مثبتی را دریافت کند، جایگاه خود را به عنوان یک برند تثبیت کرده و علاوه بر دریافت بک لینک، می‌تواند ترافیک وب‌سایت و نرخ تبدیل کاربر به مشتری را نیز افزایش دهد. 

13. بازنشر محتوا

خیلی وقت‌ها وب‌سایت‌های مختلف به جای اینکه خودشان برای تولید محتوا دست به کار شوند، به بازنشر محتوای ارزشمند دیگر سایت‌ها می‌پردازند؛ یاهو یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌هایی است که معمولا محتوای دیگر منابع معتبر را بازنشر می‌کند. اما چنین کاری چگونه می‌تواند بخشی از تاکتیک سئو خارجی باشد؟ 

به عنوان یک تاکتیک سئو، کاربران می‌توانند مقاله‌ها و محتوای خود را روی سایت‌های دیگر بازنشر کرده و به ازای آن، یک لینک به مطلب اصلی بدهند تا از مشکلات تکراری شدن مطالب نیز جلوگیری شود. گوگل حتی پیشنهاد می‌کند که از آن منبع یا سایت بخواهید که در مطلب بازنشرشده از تگ noindex نیز استفاده کند. با این کار، محتوای شما در مقابل مخاطبان بیشتری قرار گرفته و وب‌سایت شما بک لینک نیز دریافت خواهد کرد.

14. دایرکتوری های آنلاین

یکی دیگر از تکنیک‌های قدیمی برای بهبود سئو خارجی، ثبت آدرس سایت در دایرکتوری‌های آنلاین است؛ این روش به گرفتن بک لینک هایی با اعتبار بالا کمک زیادی می‌کند. البته کمی طول می‌کشد که از آن سایت‌ها بتوانید مخاطبان تازه و ترافیک زیاد دریافت کنید، اما این روش در طولانی‌مدت جواب می‌دهد.

15. رپورتاژ آگهی

انتشار رپورتاژ آگهی در سایت‌های دیگر، یکی از قدیمی‌ترین و بهترین تکنیک‌های لینک سازی و بهبود سئو خارجی است که اگر به‌درستی انجام شود، همیشه جواب می‌دهد. رپورتاژ آگهی می‌تواند هدفی به جز معرفی خدمات یا محصولات داشته باشد و صرفا برای گرفتن بک لینک از سایتی با اعتبار بالاتر انجام شود. هرچند، اگر می‌خواهید بهترین نتیجه را بگیرید، بهتر است محتوای خود را در سایتی با موضوع مرتبط منتشر کنید تا مخاطبان آن سایت نیز برای مطالعه دیگر مقاله‌های سایت شما یا حتی خرید محصولات و خدمات‌تان ترغیب شوند. 

نکاتی درمورد کامپوزیت دندان

طول عمر کامپوزیت دندان

پاسخ صحیح به این سوال این است: بستگی به شما دارد! متخصص لمینت دندان رشت باید پیش از انجام این روش بدانید که سفید ماندن دندان هایتان بسته به روش مراقبتی شما دارد. اگر فردی هستید که بهداشت و سلامت دهان و دندانتان برایتان مهم نیست، پیشنهاد می کنیم که به سراغ کامپوزیت نروید. چرا که کامپوزیت، حساس تر از دندان های اصلی است. طول عمر کامپوزیت دندان در حالت معمول بین چهار الی پنج سال است. اما اگر مصرف چای و قهوه را نمیتوانید کم کنید، خوراکی های سفت می خورید، و از نخ دندان استفاده نمیکنید، عمر کامپوزیت هایتان کم خواهد شد. حتی ممکن است خیلی زود لکه های ناشی از نوشیدنی های رنگی بر روی دندان هایتان ظاهر شود. البته خبر خوب این است که کامپوزیت ها قابل پالیش هستند. کامپوزیت با پروسه پالیش به مقدار زیادی به رنگ اولیه برمیگردد.

اگر چه روش کار دندانپزشک و مواد مصرفی کامپوزیت بر روی طول عمر آن تاثیرگذار است. اما بیش از آن مراقبت های شماست که میتواند زیبایی دندان هایتان را حفظ کند.

آیا شما کاندیدای مناسبی برای کامپوزیت دندان هستید؟

کامپوزیت راهی است برای اینکه دندان های زیباتری داشته باشید. این زیبایی با رفع نقض دندان هایتان همراه است. مثلا کجی جزیی دندان، یا فاصله های بین دندانی با کامپوزیت قابل درمان است. اما کامپوزیت نمیتواند مشکلات حاد را پوشش دهد. اگر شما دندان های سالمی دارید و متخصص اجازه کامپوزیت را داده است، میتوانید اقدام کنید. اما چه مواردی ممکن است باعث شود شما کاندیدای مناسبی برای کامپوزیت دندان نباشید؟

دندان های برجسته

اگرچه کامپوزیت لایه نازکی است. اما می تواند باعث شود دندان هایتان کمی جلوتر بیاید. فرم برجسته دندانها در چنین حالتی بیشتر خواهد شد. به همین دلیل پزشک دندان و شرایط فکی شما را پیش از انجام کامپوزیت بررسی میکند. اگر دندان هایتان کمی جلوست شما کاندیدای خوبی برای انجام این روش زیبایی نیستید.

عدم رعایت بهداشت دهان و دندان

همانطور که گفتیم مراقبت های بعد از کامپوزیت بسیار مهم است. چرا که دندان های کامپوزیت شده، زودتر از دندان های معمولی رنگ می گیرد. هم چنین خوردن خوراکی های سفت بعد از کامپوزیت دندان پیشنهاد نمی شود. بنابراین بهتر است با خودتان صادق باشید. آیا می توانید یک رسیدگی مستمر و دائم داشته باشید؟ چرا که تنها در این صورت است که شما شخص مناسبی برای کامپوزیت هستید.


https://drshamsdentist.com/%D8%A8%D8%B9%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%B9%D8%B5%D8%A8%DA%A9%D8%B4%DB%8C-%D8%AF%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86-%DA%86%D9%87-%D9%82%D8%B1%D8%B5%DB%8C-%D8%A8%D8%AE%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%85%D8%9F/

نامنظمی بیش از حد دندان ها

همانطور که گفتیم کامپوزیت دندان می تواند نامرتبی جزیی دندان ها را پوشش دهد. همچنین اگر بین دندان هایتان کمی فاصله وجود دارد، این ماده فاصله را به شکلی طبیعی جبران میکند. اما اگر  وضعیت دندان هایتان به گونه ای است که نیاز به ارتودنسی وجود داشته باشد، ابتدا باید درمان انجام دهید. در واقع نامنظمی های بیش از حد دندانی با کامپوزیت قابل درمان نیست.

چه طور با بهبود سئوی سایت، نظر مرغ مگس‌خوار را جلب کنیم؟

1-    مثل ربات‌ها فکر نکنید!
اگر تا به حال عادت کرده بودید مثل ربات‌ها فکر کنید و یا مدام از کلمات کلیدی مشخص در متنتان استفاده کنید، حالا کافی‌ست به ذهن طبیعی و انسانی خودتان برگردید و همان‌طور که فکر می‌کنید بنویسید. خانوم سین ذهن ما با شنیدن هر کلمه دایره‌ای از کلمات هم‌معنی و مرتبط با آن را به یاد می‌آورد و خیلی وقت‌ها عبارت‌های با طول متوسط و توصیفی به جای برخی کلمات به ذهنمان می‌رسد که می‌تواند محتوای ما را جلو ببرد. پس بین کلمه‌ها پل بزنید، ترکیب‌سازی کنید، خلاق باشید و به ذهن طبیعی انسان نزدیک و نزدیک‌تر شوید.

2-    انکر تکست‌ها را جدی بگیرید!
سعی کنید لینک‌هایی که انتخاب می‌کنید در راستای محتوا باشد، ممکن است یک عنوان جذاب عده‌ی زیادی را جذب کند اما گوگل به دنبال کشف ارتباط‌های معنایی‌ست پس به هماهنگی مفهوم لینک‌ها، محتوای سایت و استفاده درست ازانکرتکست ها دقت کنید.

https://khanomsin.ir/how-to-do-seo/

3-    زبان (Schema) نشانه‌گذاری استاندارد را فراموش نکنید!
برای معرفی صفحات با موضوعات مختلف کافی‌ست در کدنویسی سایت، با نشانه‌گذاری استاندارد به گوگل کمک کنید تا متوجه شود محتوای سایت شما درباره‌ی چیست؟
در کنار موارد بالا، خوب است مواردی مثل استفاده از تصاویر و ویدیو بین محتوای نوشتاری برای جلوگیری از خسته کننده شدن و هم‌چنین به منظور کاهش نرخ پرش، استفاده از نوشته‌هایی با کاراکتر محدود در کنار نوشته‌های بلند و هم‌چنین طراحی سایت برای دستگاه‌های مختلف مثل موبایل و تبلت و ... نیز مورد توجه قرار بگیرد.

سنگ های چاکرا مقدس “Sacral Chakra Stones”

چاکرای مقدس (Svadhishthana) در قسمت پایین شکم قرار دارد و با احساسات ، جنسیت ، لذت ، معاشرت و احساسات ارتباط دارد. عنصر آن آب است و رنگ اصلی آن نارنجی است. امیرنکویی حال، اجازه دهید نگاهی به برخی از بهترین سنگ ها برای ایجاد تعادل در چاکرای مقدس داشته باشیم.

1. کارنلیان”Carnelian”

رنگ های معمولی: نارنجی ، قرمز ، زرد ، قهوه ای و چند رنگ دیگر.

کمک به: باروری ، جنسیت ، قدرت ، شجاعت ، خلاقیت ، اعتماد به نفس ، غلبه بر آسیب های گذشته ، سرزندگی ، متعادل سازی انرژی.

اعتقاد بر این است که این سنگ زیبا با به ارمغان آوردن شادی، لذت بیشتر و کمک به شادابی همه اطرافیان، بی تفاوتی را کاهش می دهد و روحیه شما را بالا می برد.کارنلیان همچنین با شجاعت و قاطعیت بیشتر به شما کمک می کند تا بر برخی از بزرگترین ترس های خود غلبه کنید. نارنجی کارلین یک محرک خوب برای گردش هوا در بدن شما است، که می تواند به شما در بهبود جریان انرژی و تشویق اکسیژن رسانی بهتر به تمام سلول های بدن کمک کند.

2. سنگ توپاز طلایی “Golden Topaz”

رنگ های معمولی: قهوه ای ، زرد یا خاکستری در حالت طبیعی (بدون درمان).

کمک به: رهایی از افسردگی ، شادی و خوش بینی ، خلاقیت ، تجلی خواسته ها ، خوش شانسی و شانس.

این سنگ زرد خیره کننده به شما کمک می کند تا احساسات خود را متعادل کرده و خلاقیت خود را افزایش دهید (سنگ قیمتی عالی برای هنرمندان و نوازندگان). توپاز طلایی یک کریستال عالی برای افزایش اعتماد به نفس، کاهش ترس، عصبانیت و اضطراب است. از نظر جسمی، اعتقاد بر این است که هضم و متابولیسم شما را بهبود می بخشد.

3. چشم ببر “Tiger’s Eye”

رنگ های معمولی: طلایی ، قهوه ای و قرمز قهوه ای.

کمک می کند به: خوشبختی و خوش بینی ، شانس موفق ، حفاظت ، غلبه بر ترس و اضطراب ، انگیزه ، تمایلات جنسی.

چشم ببر یکی از بهترین سنگ ها برای متعادل کردن انرژی های زنانه و مردانه در درون شما و بازکردن قوه قوه خلاقیت است. الیاف براق این سنگ جواهر باعث افزایش شادی و موفقیت شما می شود و به شما این امکان را می دهد تا بهتر با لحظه حال ارتباط برقرار کنید و از چیزهای ساده زندگی لذت ببرید. از نظر جسمی ، می تواند به شما در کاهش متابولیسم و ​​بهبود هضم کمک کند.

4. کلسیت “Calcite”

رنگ های معمولی: در صورت خالص بی رنگ هستند ، اما تقریباً می توانند به هر رنگی باشند.

کمک می کند به: نشاط ، شادی و خوش بینی ، خودآگاهی ، بهبود آسیب های گذشته ، تمایلات جنسی ، سلامت عاطفی کمک می کند.

کلسیت نارنجی یک سنگ باور نکردنی برای متعادل کردن احساسات و از بین بردن علائم اضطراب و ترس است. این یک تقویت کننده و پاک کننده انرژی قوی است. این سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کرده و تمام سموم را از بدن فیزیکی و پر انرژی شما حذف می کند.


https://chaav.ir/blog/13-%D8%AA%D8%B4%D8%AE%DB%8C%D8%B5+%D8%B3%D9%86%DA%AF+%D8%A2%DA%A9%D9%88%D8%A7%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%86


5. سیترین “Citrine”

رنگ های معمولی: از زرد و نارنجی تا قهوه ای خاکی.

کمک می کند به: اعتماد به نفس ، شادی و خوش بینی ، خلاقیت ، ابراز وجود ، تجلی خواسته ها ، ثروت و رفاه کمک می کند. سیترین طلایی بلور موفقیت و خوشبختی است که به شما کمک می کند زندگی خود را با اشتیاق بیشتری سپری کنید. اعتقاد بر این است که اعتماد به نفس، وضوح و معنا بیشتری را در زندگی شما به ارمغان می آورد. همچنین می تواند به شما در انعطاف پذیری بیشتر در زندگی کمک کند، از شهود خود پیروی کنید و گذشته ای را که دیگر در خدمت شما نیست رها کنید.